Gelijkspel na spannende slotfase PDF Afdrukken E-mailadres
Geschreven door Administrator
maandag 15 mei 2017 09:21

Na een aantal weekenden zonder wedstrijden hebben de korfballers van Aladna/De Issel de competitie hervat met een wedstrijd in Arnhem tegen EKCA. Het duel eindigde onbeslist, 9-9. De wedstrijd kende een stroeve start van beide partijen. Het duurde een minuut of tien voordat Aladna/De Issel als eerste de score opende en halverwege de eerste helft een 1-3 voorsprong had. Daarna was het EKCA dat beter in de wedstrijd kwam. De ploeg uit Arnhem kwam langszij om vervolgens een 6-4 voorsprong te nemen halverwege. Aladna/De Issel kende een prima start van de tweede helft. Het wist de 6-4 achterstand om te buigen naar een 6-8 voorsprong. EKCA kreeg in die tweede helft talloze kansen maar Aladna/De Issel had daarbij het nodige geluk dat al die kansen niet werden benut. Via 7-9 kwam EKCA terug tot 9-9. Een super spannende slotfase volgde waarbij vooral Aladna/De Issel balbezit had. De winnende treffer viel echter niet waarna beide partijen tevreden waren met het gelijke spel. Topscorer deze wedstrijd was Frank Hendriksen met 3 doelpunten.

Laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 13:59