Aladna start met kangoeroeklup

Aladna start op zaterdag 3 November met de kangoeroeklup. De kangoeroeklup is een initiatief van de landelijke korfbalbond KNKV en bedoelt voor kinderen in de leeftijd van 3 t/m 7 jaar. Bij de kangoeroeklup leren de kinderen spelenderwijs kennis maken met de korfbalsport en doen ze spelletjes en andere leuke dingen. Zaterdag 3 November start Aladna met de kangoeroeklup van 9.30 uur t/m 10.15 uur in sporthal triangel laag aan de Dalweg. De volgende keer is zaterdag 17 november en daarna iedere twee weken. Kinderen die willen komen zijn van harte welkom.

Aanmelden kan door een email te sturen naar: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. . Ook zonder aanmelden zijn kinderen van harte welkom in de sporthal aan de Dalweg.

Algemene ledenvergadering

De Jaarlijkse algemene ledenvergadering zal worden gehouden op donderdag 25 Oktober 2018, aanvang 19.30 uur.

De ledenvergadering zal worden gehouden in de bestuurskamer op Sportpark Zuid. De bestuurskamer is te bereiken via de kantine.