Aladna staat aan begin nieuw tijdperk
.
Korfbalvereniging Aladna begint binnenkort aan een nieuw seizoen waarin het aan het begin staat van een nieuw tijdperk. Tot voor kort had Aladna de beschikking over een eigen clubgebouw en korfbalveld aan de Bocholtsestraatweg. Door de veranderingen op Sportpark Zuid is het clubgebouw een aantal weken geleden gesloopt. Aladna krijgt de beschikking over een nieuw kunstgrasveld dat ook door voetbalvereniging AD’69 gebruikt zal gaan worden. Door de werkzaamheden kunnen de korfballers bij de start van het seizoen een aantal weken niet trainen op Sportpark Zuid. Voor de trainingen is tijdelijk een andere locatie gevonden wat niet helemaal ideaal is.
.
De eerste training op het nieuwe veld is donderdag 6 september aanstaande. Belangstellenden zijn van harte welkom! Ook een keer gratis meetrainen om kennis te maken met de korfbalsport is mogelijk. De training begint om half acht en omkleden kan in de kleedkamers op Sportpark Zuid, Bocholtsestraatweg 67A.

Eerste training nieuwe seizoen

De eerste training van het nieuwe seizoen is op donderdag 23 augustus om 19.30 uur.

Omdat we pas vanaf 1 september op ons nieuwe veld terecht kunnen wordt de locatie van de eerste twee trainingen later bekend gemaakt

Afscheid kantine

Beste korfballers,

Zoals jullie allemaal weten heeft K.V. Aladna besloten om mee te doen met Sportpark Zuid; een initiatief van 7 verenigingen om samen een nieuwe sportaccommodatie aan te leggen. In dit plan vervalt onze kantine en gaan we samen gebruik maken van de nog te verbouwen kantine van AD’69. Als afscheid van onze kantine hebben we een feestmiddag/avond gepland op zaterdag 3 maart a.s.

De feestdag is bedoeld voor alle mensen die K.V. Aladna een warm hart toedragen. Ook onze teamgenoten van K.V. de Issel en K.V. Wiko zijn van harte welkom. We hebben een programma samengesteld, met voor ieder wat wils.

Je bent de hele dag welkom, maar mag ook bij losse onderdelen aanschuiven.

Graag ontvangen we de opgave voor 3 februari via de mail van jullie terug.

Algemene ledenvergadering

De jaarlijkse algemene ledenvergadering zal worden gehouden op donderdag 26 oktober.

Aanvang 19.30 uur in onze kantine.

Ledenvergadering ivm sportpark Zuid

Op donderdag 31 augustus zal er een ledenvergadering plaatsvinden in verband met sportpark zuid. De ledenvergadering begint om 20.45 uur in onze kantine.

De afgelopen tijd is door vertegenwoordigers van Aladna gesproken over Sportpark Zuid: een samenwerking tussen 7 verenigingen die samen op een nieuwe accommodatie aan de Bocholtsestraatweg gaan sporten op de velden van Aladna en AD'69.

Alle volwassen leden en de ouders van onze jeugdleden worden uitgenodigd om kwart voor 9 in onze kantine.

Er zal die avond van half 8 tot half 9 getraind worden.

Wij rekenen op jullie komst.

<< Start < Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende > Einde >>

Pagina 1 van 15